Sposób działania

Skupiamy się przede wszystkim na sukcesie naszych Klientów.

Naszą filozofią, jest Filozofia Kroków.

    KROKI:

  • I krok - Poznanie preferencji Klienta i analiza trendów grupy docelowej.
  • II krok - Wybór skutecznej, innowacyjnej strategii dotarcia do grupy docelowej i optymalizacja kosztów zakupu mediów.
  • III krok - Aktywny udział w sprawnym i efektywnym przeprowadzeniu kampanii reklamowej.
  • IV krok - Analizy post buy i propozycje dalszych działań.

Sukces zawsze tworzymy razem z Klientem, potrafimy działać pod presją czasu i ambitnych celów. Sposób działania jest zawsze dostosowany do zadania, które realizujemy. Dla nas media to pasja, każdy projekt jest ważny i każdy projekt jest inny. Wiemy to i dlatego tworzymy kampanie reklamowe tylko z najlepszymi specjalistami.
Niekonwencjonalne kanały komunikacji, wymagają profesjonalnego podejścia projektowego. MediaAdviser to skuteczne doradztwo w zakresie planowania kampanii dla takich obszarów jak: radio, telewizja, internet, prasa, cinema ad, indoor, outdoor. Zapraszamy do kontaktu.

© MediaAdviser 2002 - 2011. Wszelkie prawa zastrzeżone.