Dom mediowy MediaAdviser > Prasa

Reklama w Prasie

Wiemy w jaki sposób przeprowadzić skuteczną i efektywną kosztowo kampanię w prasie. Zadbamy również o pozytywny wizerunek Państwa firmy w prasie. Na co dzień zajmujemy się skutecznym zakupem reklamy prasowej, współpracując tym samym z największymi wydawnictwami w Europie.

    Poważnie podchodzimy do kreowania wizerunku naszych Klientów:

  • dbamy o ich widoczność w prasie,
  • maksymalizujemy zwrot z poczynionej inwestycji w reklamę,
  • skutecznie dobieramy tytuły prasowe,
  • efektywnie wydajemy budżet reklamowy - gwarantujemy najlepsze ceny na rynku.

Realizujemy kampanie w dziennikach ogólnopolskich i regionalnych (między innymi w takich tytułach jak: Gazeta Wyborcza, Fakt, Super Express, Metro, Dziennik Gazeta Prawna, Rzeczpospolita, tytuły Polska The Times, Gazeta Pomorska, Dziennik Wschodni, Nowa Trybuna Opolska i inne) oraz w czasopismach: tygodnikach (np. Tele Tydzień, Życie na gorąco, Tina, Newsweek, Wprost, Auto Świat, Przekrój) dwutygodnikach (np. Viva!, Komputer Świat), miesięcznikach (Twój Styl, Focus, Murator, Auto Moto, CKM, LOGO, PC Format) oraz dwumiesięcznikach, rocznikach, periodykach i prasie branżowej.


Obszary naszych działań: Kampanie reklamowe, Telewizja, Prasa, Outdoor, Radio, Internet.
MediaAdviser to nie tylko skuteczny dom mediowy, ale także skuteczne strategie mediowe. Nasze bogate doświadczenie to: skuteczne negocjacje i zakup mediów w zestawieniu z trafną analizą zachowań grupy docelowej. Zapraszamy do kontaktu lub na stronę Reklama Prasa.

Dom mediowy MediaAdviser © 2002 - 2013. Wszelkie prawa zastrzeżone.